0
Koszyk Koszyk
0,00 PLN
Koszyk
0 poz., 0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Kategorie

Strony informacyjne

Regulamin

 REGULAMIN


Właścicielem sklepu internetowego b2b.magreg.pl  jest firma magreg.pl GRZEGORZ CZAJKA z siedzibą

65-018 ZIELONA GÓRA ul. JEDNOŚCI 44A/3 NIP 929-001-84-08 REGON 971300687

Wszystkie ceny towarów znajdujących się w ofercie b2b.magreg.pl podane są w złotych polskich i są cenami końcowymi.

Zakupy w sklepie b2b.magreg.pl realizowane są drogą wysyłkową, czas realizacji max do 1 dzień roboczy.

Wszystkie produkty, które można zakupić w naszym sklepie są dostępne  i znajdują się w naszym magazynie. Oznacza to,

że Państwa zamówienie zacznie być realizowane od razu po jego złożeniu.

Postanowienia ogólne

Korzystając ze sklepu internetowego b2b.magreg.pl akceptujesz zasady Polityki Prywatności, opisane na tej stronie.

Jeśli nie akceptujesz Polityki Prywatności b2b.magreg.pl prosimy nie odwiedzać i nie korzystać ze strony internetowej

oraz nie zamawiać produktów oferowanych przez b2b.magreg.pl. Niniejsza Polityka Prywatności obejmuje

swoim zakresem tylko i wyłącznie serwis b2b.magreg.pl.

Zakres zbierania Państwa danych osobowych przez b2b.magreg.pl:

Serwis b2b.magreg.pl wymaga podania danych osobowych, które są niezbędne do prowadzenia działalności zgodnie

z Regulaminem. W następujących sytuacjach zostaniesz poproszony o udostępnienie swoich danych osobowych:

Rejestracja i/lub złożenie zamówienia w sklepie b2b.magreg.pl :

 

- Adres poczty elektronicznej

- Nazwa firmy (opcjonalnie)

- NIP firmy (opcjonalnie)

- Dane teleadresowe: nazwa ulicy, kod pocztowy, miejscowość, kraj

- Numer telefonu

Niepodanie wymaganych danych uniemożliwi dokonanie czynności, których dotyczyły. Powyższe dane udostępniane

przez Państwa serwisowi b2b.magreg.pl są chronione zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych oraz Ustawą

o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Dane osobowe udostępniane przez

Państwa niezbędne są do dokonania wysyłki produktu. Nie zostaną w żaden sposób udostępnione ani sprzedane

jakimkolwiek stronom trzecim (firmom i/lub osobom fizycznym), z wyłączeniem sytuacji poniżej:

- W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione

pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

- W przypadku poważnego naruszenia Regulaminu b2b.magreg.pl, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego

przepisy prawa, możemy udostępnić Państwa dane na żądanie organów wymiaru sprawiedliwości.

Każdemu użytkownikowi, który udostępnił nam swoje dane osobowe zapewniamy możliwość ich weryfikacji,

modyfikacji lub usunięcia.

Wgląd, uaktualnienie i usunięcie Państwa danych osobowych

Po zalogowaniu się do serwisu www.magreg.pl mogą Państwo wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe

przekazane nam podczas rejestracji. Danych użytych wcześniej do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć,

gdyż są one częścią rachunku lub faktury.

Dane zbierane automatycznie

Podczas Państwa wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące wizyty, np.

adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte

do analizy zachowań użytkowników, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji

zawartości serwisu b2b.magreg.pl.

Wykorzystanie ciasteczek (pliki Cookies)

Serwis b2b.magreg.pl może wykorzystywać ciasteczka, które służą do identyfikacji Państwa przeglądarki podczas

korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę możemy wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych

osobowych, ani żadnych innych danych pozwalających na identyfikację konkretnej osoby jako odwiedzającej serwis

b2b.magreg.pl.

Sposoby kontaktu

Jeśli zarejestrowali się Państwo w serwisie b2.magreg.pl otrzymacie Państwo email z potwierdzeniem rejestracji.

Jeżeli zakupy produktu zostały dokonane przy pomocy serwisu b2b.magreg.pl, mogą Państwo otrzymać od nas emaile

dotyczące transakcji lub emaile związane z dokonaniem tej transakcji (np. informację o rabacie przy kolejnych

zamówieniach, itp). Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu telefonicznego np. w przypadku konieczności potwierdzenia

transakcji lub omówienia innych ważnych kwestii związanych z zamówieniem. Serwis zastrzega sobie prawo kontaktu

ze swoimi Klientami w innych istotnych kwestiach nie wymienionych powyżej pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

Linki do innych stron internetowych

Na stronach serwisu b2b.magreg.pl umieszczone są linki umożliwiające użytkownikom bezpośrednie przejście na inne

strony internetowe. Nie odpowiadamy jednak za politykę ochrony prywatności stosowaną przez właścicieli tych stron.

Niniejsza Polityka Prywatności odnosi się wyłącznie do danych gromadzonych w ramach serwisu b2b.magreg.pl.


Postanowienia końcowe

Zastrzegamy sobie prawo do zmian w niniejszej Polityce Prywatności. Osoby odwiedzające b2b.magreg.pl obowiązuje

zawsze aktualnie obowiązująca jej wersja, dostępna na tej stronie.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z niniejszą Polityką Prywatności prosimy o wysłanie

zapytania/informacji na adres: grzegorz.czajka@magreg.pl

 

REKLAMACJE

1. SPRZEDAWCA odpowiada względem KUPUJĄCEGO za wady rzeczy według reguł określonych w Kodeksie cywilnym.

2. Towar reklamowany należy odesłać na adres SPRZEDAWCY wraz opisem wady i okolicznościami jej ujawnienia oraz

żądaniem KUPUJĄCEGO.

3. KUPUJĄCY może zadać wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę

KUPUJĄCY może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że

SPRZEDAWCA niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

4. Koszt odesłania reklamowanego towaru ponosi SPRZEDAWCA w razie uwzględnienia reklamacji.

Sposób odesłania reklamowanego towaru określa SPRZEDAWCA.

5. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia jej otrzymania przez SPRZEDAWCĘ.

W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do KUPUJĄCEGO wraz z opinią o niezasadności

reklamacji.

6. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi wobec KUPUJĄCYCH niebędących konsumentami.

Podmiotom tym SPRZEDAWCA udzieli gwarancji na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej.

7. W przypadku sprzedaży rzeczy używanych odpowiedzialność SPRZEDAWCY wobec KUPUJĄCEGO będącego

konsumentem ogranicza się do 1 roku od dnia wydania towaru KUPUJĄCEMU.

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu

i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

ZWROT TOWARU

 Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (formularz oświadczenia) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

REGULAMIN DYSTRYBUCJI SELEKTYWNEJ MARKI PODOPHARM®

REGULAMIN DYSTRYBUCJI SELEKTYWNEJ MARKI PODOPHARM®

1. Na podstawie artykułu 1 lit. g RozporządzeniaKomisji UE 2022/720 z dnia 10 maja 2022 roku

w sprawie stosowaniaart. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień

wertykalnych i praktyk uzgodnionychoraz na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów

z dnia 30 marca 2011 roku w sprawie wyłączenia niektórych rodzajówporozumień wertykalnych

spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz.U. z 2014r. poz.1012),

wprowadza się Regulamin dystrybucji selektywnej.

2. System dystrybucji selektywnej oznacza system dystrybucji, w którym dostawca zobowiązuje się

sprzedawaćbezpośrednio lub pośrednio towary lub usługi objęte porozumieniem tylko dystrybutorom

wybranym według określonychkryteriów, a dystrybutorzy ci zobowiązują się nie sprzedawać tych

towarów lub usług nieautoryzowanym dystrybutoromna terytorium, na którym dostawca postanowił

stosować system.

3. Regulaminem dystrybucji selektywnej objęte są wszystkie produkty marki PODOPHARM®.

4. Produkty PODOPHARM® przeznaczone są do szczególnej, wyspecjalizowanej grupy odbiorców tj.

do gabinetów kosmetycznych, podologicznych, dermatologicznych, fizjoterapeutycznych,

sklepów internetowychlub stacjonarnych prowadzonych przez te podmioty .

Sprzedaż dotyczy również szkół branżowych,uczelni wyższych o profilach kosmetologia lub

podologia oraz ich studentów/słuchaczy.

5. Produkty PODOPHARM® dostępne w kanale sprzedaży mogą być sprzedawane tylko w sieci

dystrybucji PODOPHARM®. W związku z tym wszelkie zakupy, czy też inne nabycie w celu odsprzedaży

poza siecią, w szczególnościprzez sieć internetowych platform sprzedażowych marketplace są zabronione.

Strona 1 z 2

6. Wprowadza się zakaz sprzedaży i dalszej odsprzedaży produktów PODOPHARM® na platformach

internetowych marketplace takich jak Allegro, OLX, Empik, Ebay, Amazon, Vinted, AliExpress, itp

platform sprzedażowych.

7. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu firma PODOPHARM® Sp. z o.o.

jako producent ipodmiot odpowiedzialny zastrzega sobie prawo do wystąpienia na drogę sądową

celem ochrony jego dóbr osobistych.

8. Do postanowień niniejszego regulaminu mają zastosowanie przepisy:

a) RozporządzeniaKomisji UE 2022/720z dnia 10 maja 2022 roku, w sprawie stosowania

art. 101 ust. 3 Traktatuo funkcjonowaniu Unii Europejskiejdo kategorii porozumień wertykalnych

i praktyk uzgodnionych.

b) Rozporządzenia Rady Ministrówz dnia 30 marca 2011 roku w sprawie wyłączenia niektórych

rodzajów porozumień wertykalnych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję

(Dz.U. z 2014r. poz.1012).

c) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 ze zm.).

9. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 7.02.2023 roku.

 

  • 1.OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  • 1.1.Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
  • 1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmie obsługującej proces ankietowania.Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate SA z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate może ponowić wysyłkę zaproszenia.
  • 1.3.Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  • 1.4.Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
  • 1.5.Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
  • 1.6.Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  • 1.7.Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

 

Proszę czekać, trwa ładowanie....